Samen met zijn team van Networking Coach geeft Jan presentaties en opleidingen op het vlak van (online en offline) netwerken en referrals. Klanten zijn zowel grote organisaties zoals Deloitte, IBM, ING, Mobistar, Nike en SAP als kleine bedrijven en freelancers.
Jan is tevens gastdocent bij de internationale MBA programma's van RSM Erasmus Rotterdam en Vlerick Leuven Gent Management School.
LinkedIn is een superkrachtige tool die ons kan helpen snel resultaten te halen. Er zijn echter een aantal belangrijke karakteristieken die uw resultaten en imago negatief kunnen beïnvloeden als u niet weet hoe ze werken of er geen rekening mee houdt. In dit artikel krijgt u de top zeven.
Zoals u in een vorig artikel heeft kunnen lezen, is LinkedIn een ongelooflijk krachtige tool die ons kan ondersteunen bij het in contact komen met potentiële klanten. Veel verkopers en eigenaars van bedrijven vertellen echter dat LinkedIn niet werkt voor hen. In dit artikel zetten we even de belangrijkste redenen hiervoor of misvattingen op een rijtje.
Meer dan 52 miljoen mensen wereldwijd hebben een profiel op LinkedIn waarvan 1,4 miljoen Nederlanders. Volgens LinkedIn zelf is Nederland niet enkel relatief gezien het best vertegenwoordigde land (zelfs boven de VS!), maar ook het meest actief (qua inloggen en acties). Uit mijn eigen presentaties en uit de opleidingen die we met Networking Coach organiseren blijkt echter dat meer dan 80 procent zich afvraagt wat ze nu eigenlijk met LinkedIn kunnen.