zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
webloggers
 

Jan Vermeiren

Jan Vermeiren is de oprichter van Networking Coach en auteur van de best sellers Let’s Connect! en Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken.

Samen met zijn team van Networking Coach geeft Jan presentaties en opleidingen op het vlak van (online en offline) netwerken en referrals. Klanten zijn zowel grote organisaties zoals Deloitte, IBM, ING, Mobistar, Nike en SAP als kleine bedrijven en freelancers.

Jan is tevens gastdocent bij de internationale MBA programma's van RSM Erasmus Rotterdam en Vlerick Leuven Gent Management School.

Vraag je gratis exemplaar van Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken aan via www.hoe-linkedin-nu-echt-gebruiken.com.
Jan Vermeiren jan.vermeiren@networking-coach.com
 
 
 

Weblog`s van Jan Vermeiren :

 

Waarom CEO’s een aantrekkelijk LinkedIn Profiel dienen te hebben

Door: Jan Vermeiren , 19 september 2012
Laat ons meteen het antwoord geven: voor marketing, PR en (employer) branding redenen!

Als CEO’s, woordvoerders, general managers en andere bestuursleden tegenwoordig in de (web) pers vermeld worden, wordt in het interview of citaat vaak een link naar hun LinkedIn profiel gebruikt.

Als mensen op de link in het online artikel klikken en zij zien een onvolledig en saai profiel, dan zouden zij kunnen afleiden dat de organisatie die zij vertegenwoordigen ook saai en onaantrekkelijk is.
  Lees verder...
 

Een aantrekkelijk LinkedIn Profiel – Update (2)

Door: Jan Vermeiren , 27 augustus 2012
Het is ondertussen meer dan twee jaar geleden dat u 13 tips kreeg om een aantrekkelijk LinkedIn Profiel te creëren. De artikels Dertien tips voor een aantrekkelijk LinkedIn Profiel (1) en Dertien tips voor een aantrekkelijk LinkedIn Profiel (2) bevatten nog steeds veel relevante informatie, maar LinkedIn staat niet stil dus is het tijd voor een update. Het eerste artikel ging over updates i.v.m. wat ik het "standaard" profiel noem. Dit tweede artikel over updates m.b.t. de applicaties die u kan gebruiken.
  Lees verder...
 

Een aantrekkelijk LinkedIn Profiel – Update (1)

Door: Jan Vermeiren , 07 augustus 2012
Het is ondertussen meer dan twee jaar geleden dat u 13 tips kreeg om een aantrekkelijk LinkedIn Profiel te creëren.

De artikels Dertien tips voor een aantrekkelijk LinkedIn Profiel (1) en Dertien tips voor een aantrekkelijk LinkedIn Profiel (2) bevatten nog steeds veel relevante informatie, maar LinkedIn staat niet stil dus is het tijd voor een update. Deze update wordt verdeeld in twee artikels.
  Lees verder...
 

Zeven manieren om een nieuwe baan te vinden via LinkedIn

Door: Jan Vermeiren , 25 juni 2012
LinkedIn is een ongelooflijk krachtige tool die ons kan helpen om snel potentiële werkgevers te vinden. Echter weinig werkzoekenden kennen alle proactieve mogelijkheden die LinkedIn biedt. Daarom zetten we in dit artikel er een paar op een rijtje. Om de beste resultaten te verkrijgen, heeft u een basis netwerk nodig. Hoe u dit snel opbouwt, kan u lezen in het boek "Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken" (gratis te downloaden van www.hoe-linkedin-nu-echt-gebruiken.com).
  Lees verder...
 

Personal Branding via LinkedIn (3): Proactieve Strategie

Door: Jan Vermeiren , 29 mei 2012
LinkedIn is een fantastische website m.b.t. uw Personal Branding op professioneel gebied. Er zijn drie delen van een goede Personal Branding aanpak: een passieve, actieve en proactieve strategie. In vorige artikels kon u al enkele tips lezen in verband met passieve en actieve strategieën. In dit artikel focussen we op de "ingrediënten" van de proactieve component waarbij u enkele tips krijgt om deze in de praktijk te zetten.
  Lees verder...
 

Personal branding via LinkedIn (2): Actieve Strategie

Door: Jan Vermeiren , 09 mei 2012
LinkedIn is een fantastische website m.b.t. uw Personal Branding op professioneel gebied. Er zijn drie delen van een goede Personal Branding aanpak: een passieve, actieve en proactieve strategie. In een vorig artikel kon u al enkele tips lezen in verband met de passieve component in verband met branding op LinkedIn. In dit artikel focussen we op de "ingrediënten" van de actieve component waarbij u enkele tips krijgt om deze in de praktijk te zetten. Een volgend artikel behandelt ten slotte het proactieve deel.
  Lees verder...
 

Personal Branding via LinkedIn (1): Passieve Strategie

Door: Jan Vermeiren , 16 april 2012
LinkedIn is een fantastische website m.b.t. uw Personal Branding op professioneel gebied. Er zijn drie delen van een goede Personal Branding aanpak: een passieve, actieve en proactieve strategie. In dit artikel focussen we op de "ingrediënten" van de passieve component waarbij u enkele tips krijgt om deze in de praktijk te zetten. In volgende artikelen komen de actieve en proactieve delen aan bod.
  Lees verder...
 

Zeven tips om uw producten en diensten te etaleren via uw LinkedIn Bedrijfsprofiel

Door: Jan Vermeiren , 12 maart 2012
LinkedIn maakt het heel eenvoudig om uw eigen "etalage" te creëren. Op uw bedrijfsprofiel (Company Profile) kan u voor elk product en dienst een afzonderlijke pagina (Product Page) aanmaken.

Hier een paar inzichten in wat LinkedIn te bieden heeft en wat te doen met de subpagina voor producten en diensten (Products and Services Sub Page).
  Lees verder...
 

LinkedIn zorgt voor een veranderende rol voor marketing en recrutering

Door: Jan Vermeiren , 29 februari 2012
Eén van de fundamentele principes van de kracht van online en offline netwerken is dat de kracht van het netwerk zich in de tweede graad bevindt. Dit principe speelt ook een belangrijke rol in een organisatorische strategie. Hoe groter de organisatie, hoe minder het management rechtstreeks contact heeft met zijn klanten, leveranciers, partners, potentieel nieuwe medewerkers, enzovoort.
  Lees verder...
 

Drie gratis tools die u tijd besparen op LinkedIn

Door: Jan Vermeiren , 25 oktober 2010
Er zijn verschillende gratis tools die u kunnen helpen tijd te besparen wannneer u werkt met LinkedIn. In dit artikel vindt u de drie belangrijkste tools uit het boek Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken.
  Lees verder...
 

Vijf manieren om uw zichtbaarheid te vergroten met LinkedIn

Door: Jan Vermeiren , 04 oktober 2010
LinkedIn is een heel krachtige tool om succesvol te zijn. In dit artikel focussen we op hoe de zichtbaarheid, reputatie en online branding van u zelf en van uw organisatie te verhogen door gebruik te maken van LinkedIn.
  Lees verder...
 

Dertien tips voor een aantrekkelijk LinkedIn Profiel (2)

Door: Jan Vermeiren , 05 juli 2010
U hebt ooit wel eens een Profile aangemaakt op LinkedIn, maar er eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dit aan te passen zodat potentiële klanten, werkgevers, partners, leveranciers of medewerkers u sneller kunnen vinden of als ze u gevonden hebben een goede indruk van u hebben? Lees dan de tips in dit artikel.
  Lees verder...
 

Dertien tips voor een aantrekkelijk LinkedIn Profiel (1)

Door: Jan Vermeiren , 24 juni 2010
U hebt ooit wel eens een Profile aangemaakt op LinkedIn, maar er eigenlijk nooit bij stilgestaan hoe dit aan te passen zodat potentiële klanten, werkgevers, partners, leveranciers of medewerkers u sneller kunnen vinden of als ze u gevonden hebben een goede indruk van u hebben? Lees dan de tips in dit artikel.
  Lees verder...
 

De belangrijkste factor om succesvol te zijn met LinkedIn

Door: Jan Vermeiren , 03 mei 2010
De belangrijkste reden waarom veel mensen zeggen dat ze geen resultaten halen uit hun LinkedIn lidmaatschap of uit (online) netwerken in het algemeen is dat ze geen goede doelen stellen.
  Lees verder...
 
1 2 volgende >
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10