zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
weblog
 

Personal Branding via LinkedIn (3): Proactieve Strategie

Door: Jan Vermeiren,   29-05-2012,   17:24 uur
 

LinkedIn is een fantastische website m.b.t. uw Personal Branding op professioneel gebied. Er zijn drie delen van een goede Personal Branding aanpak: een passieve, actieve en proactieve strategie. In vorige artikels kon u al enkele tips lezen in verband met passieve en actieve strategieën. In dit artikel focussen we op de "ingrediënten" van de proactieve component waarbij u enkele tips krijgt om deze in de praktijk te zetten.

 
 Doorsturen    Reageer

 
 
 
Over de auteur:
Jan Vermeiren is de oprichter van Networking Coach en auteur van de best sellers Let’s Connect! en Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken.

Samen met zijn team van Networking Coach geeft Jan presentaties en opleidingen op het vlak van (online en offline) netwerken en referrals. Klanten zijn zowel grote organisaties zoals Deloitte, IBM, ING, Mobistar, Nike en SAP als kleine bedrijven en freelancers.

Jan is tevens gastdocent bij de internationale MBA programma's van RSM Erasmus Rotterdam en Vlerick Leuven Gent Management School.

Vraag je gratis exemplaar van Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken aan via www.hoe-linkedin-nu-echt-gebruiken.com.
 

Laatste weblogs

  Hoeveel burn-out fabrieken zijn er nog in ons land?
  Het rationeel discours
  Tegen de haren instrijken
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

 

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10