zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Klantgerichtheid is mensenwerk

27 mei 2009 - Klantgerichtheid is mensenwerk en begint bij het besef dat het gaat om het contact tussen mensen, en niet om de relatie tussen klant en aanbieder of tussen koper en verkoper. Om die klantgerichtheid handen en voeten te geven, moet een organisatie drie principes hanteren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Marloes Prins | Klantgericheid  |   | 
27-01-2011
 | 
20:27 uur
Klantgerichtheid is mensenwerk

De schrijver slaat hier de bekende spijker op de kop. Vaak wordt bij klantgerichtheid gevraagd om checklijstjes: als ik dit en dat doe ben ik klantgericht. Zo werkt dat helaas niet. Het gaat om aandacht. Het gaat om menselijkheid. Zoals gesteld in dit artikel: Klantgerichtheid is mensenwerk!

Marloes Prins
www.goaltrainingen.nl

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10