zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Telecomproviders moeten klantbeleving verbeteren

29 augustus 2011 - De loyaliteit van klanten neemt af en daarom moeten telecomproviders de klantbeleving verbeteren. Retentie van klanten is bovendien goedkoper dan het werven van nieuwe klanten. Wat heeft het sowieso voor zin om met geldverslindende campagnes klanten aan te trekken, als tegelijkertijd via de achterdeur evenveel klanten vertrekken?
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
SmS TechManager  |   | 
22-08-2018
 | 
11:55 uur
Klanten kunnen ook gebruik maken van voip-diensten.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10