zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

VANAD Group boekt succes met klantcontact via thuiswerkers

30 mei 2011 - VANAD Group heeft succes met het inzetten van thuiswerkers voor klantcontact. Ceo Arthur Nederlof verklaart dat je het werk naar de mensen moet brengen en niet andersom. De ervaringen met thuiswerkers zijn zeer positief. De klanttevredenheid en de gesprekskwaliteit stijgen en daar staan lagere kosten tegenover. In de meeste gevallen neemt de waarde toe met ruim 10% en nemen de kosten juist af met ruim 10%.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10