zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Meer service leidt tot meer omzet

23 februari 2011 - Consumenten besteden meer bij een bedrijf dat goede service verleent. 73% van de Amerikaanse en Canadese consumenten zeggen wel meer dan 10% extra te besteden wanneer de service van een bedrijf naar de klant toe `superieur` is. Aan een panel van bijna 1.000 mensen werd in een onderzoek van Strativity naar consumentengedrag, de vraag gesteld wat uitstekende service waard is. 44% zegt liever een product van een bedrijf met geweldige service te kopen, ook wanneer dit product ten opzichte met de concurrent duurder is. 11% zegt tot 20% meer te betalen als de service uitstekend is.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10