zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Goede klantenservice kan van doorslaggevend belang zijn

7 juli 2010 - Voor 84% van de consumenten is klantenservice van doorslaggevend belang om zaken met een bedrijf te doen. Meer dan de helft van de Nederlanders vindt dat ondanks dit, bedrijven geen extra inspanningen verichten om hun klanten tevreden te stellen, zo blijkt uit onderzoek in twaalf landen naar het belang en de voorkeuren van consumenten op het gebied van service. De resultaten staan in de `American Express Global Customer Service Barometer`, een online onderzoek onder 12.000 consumenten van 18 jaar en ouder.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10