zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Klanten van marktonderzoeksbureaus hebben behoefte aan geïntegreerde aanpak

10 november 2009 - Klanten van marktonderzoeksbureaus willen een geďntegreerde aanpak, waarbij inzichten op merk, communicatie- en mediumniveau worden gekoppeld. Dat stelt Jeroen de Bakker, mede-oprichter van 2009. Volgens hem is er nog geen partij die op zowel merk- als mediumniveau geďntegreerd onderzoek aanbiedt. Het traditionele onderzoek naar effecten van reclame voldoet volgens hem niet meer. Het deel van het budget dat naar online verschuift, wordt onvoldoende in ogenschouw genomen. Bovendien beperkt onderzoek naar het effect van online zich tot registratie van online gedrag. Het effect op merkniveau wordt veronachtzaamd.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10