zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Sociale netwerksites veranderen aanpak risk management

7 april 2010 - In gevallen van crisis rond een merk, zoals Toyota onlangs overkwam, kunnen online sociale media een positieve of negatieve rol spelen. Toyota wachtte te lang met online reacties op de terugroepacties en verloor daardoor veel goodwill. Bedrijven vergeten vaak dat netwerken als Twitter en Facebook real-time tools zijn die een crisis kunnen beperken. Ongecontroleerd blijft de communicatie rond het merk ook stromen, maar dan in negatieve zin.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10