zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Toyota heeft ondanks terugroepacties veel trouwe fans

22 maart 2010 - Het valt op dat het Japanse automerk Toyota ondanks de recente terugroepacties wereldwijd een groot aantal trouwe fans heeft. Er lijkt haast sprake te zijn van een Toyota-cultus. Zo is het aantal Facebook-fans van Toyota sinds de eerste terugroepactie eind januari 2010 zelfs met 10% gestegen. Volgens Doug Frisbie, social media en marketing integration manager van Toyota Motor USA, is het bedrijf zelf ook verbaasd over het enorme aantal klanten dat zijn steun betuigt aan Toyota in deze moeilijke tijd. Een oprechte en authentieke reactie, aldus Frisbie.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10