zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Cadeaubonnen zijn strategisch verkoopmiddel voor retailers en bedrijven

29 juni 2009 - Ooit waren cadeaubonnen een substituut voor geschenken aan `moeilijke` familieleden of vrienden, maar tegenwoordig worden zij ingezet als strategisch verkoopmiddel. Retailers trekken er nieuwe klanten mee aan en bedrijven kunnen er hun personeel of zakelijke relaties mee belonen. Verder zorgen cadeaubonnen ofwel gift certificates voor meer klantentrouw, verbetering van de reputatie en verhoging van de productervaring.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
John Maertens  |   | 
30-06-2009
 | 
09:31 uur
Naast het extra bedrag wat besteed wordt is het ook zo dat een groot percentage (10% -40%) van de gift cards niet wordt ingeleverd doordat de kaarten verloren raken of doordat er een restbedrag op de card staat die niet meer gebruikt wordt. In alle opzichten een financieel aantrekkelijk product dus.

Wilt u ook een eigen cadeaukaart uitgeven? Kijk op onze website onder het zakelijke gedeelte.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10