zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vijf prikkelende gewetensvragen om zakelijk zeuren te voorkomen

Het hele verschijnsel klagen komt met een aantal interessante paradoxen. De belangrijkste daarvan is dat we van onszelf helemáál niet vinden dat we klagen. Ándere mensen klagen. Maar klagen doen we allemaal. Het is de manier waaróp we zeuren en zaniken die telt. Klagen is een keuze, anti-klagen is een kunst. Die keuze ligt bij onszelf. Kijk maar eens wat je kunt doen om zakelijk zeuren bij jezelf te voorkomen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10