zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wanneer gaan we nu eens ophouden met die klantenservice-onzin?

Een meerderheid van American Expressklanten in de Verenigde Staten blijken tot 13% meer te willen betalen voor excellente service....

Ondertussen stromen de televisieprogramma's en klaagsites maar vol met protesten tegen slechte dienstverlening door verkopers, monteurs en contact center agents.

Terwijl het oer- en oersimpel is om deze hele chaos de wereld uit te helpen....

 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10