zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Schrikdraadwoorden bij koude acquisitie

Hebt u zich ook wel eens afgevraagd waarom zoveel koude acquisitiegesprekken al in de eerste minuut mislukken? Zonder het in de gaten te hebben veroorzaken verkopers zelf kortsluiting. Kenmerkend voor een koud acquisitiegesprek is dat het telefoontje onverwacht komt. En nog belangrijker: de prospect kent hem niet. De zaak is bepaald niet in balans. Elk verkeerd woord of ongelukkige zin levert een reactie op die vergelijkbaar is met het aanraken van schrikdraad.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10