zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Kun je effecten van sociale media goed meten?

Het is een bekend gezegde 'meten is weten, is denken en is (beter) doen'. Tot voor kort was de wereld van de online marketeer nog redelijk overzichtelijk. Maar met de komst van sociale media is de boel zo langzamerhand niet meer te overzien. De effecten van sociale media zijn bijzonder lastig te meten. De zaak raakt versnipperd en lijkt meer en meer op een doolhof.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10