zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Behandel de klant zoals uzelf behandeld wilt worden

Behandel de klant zoals uzelf behandelt wilt worden: het is een bekende uitspraak. Ze lijkt ook volkomen logisch. Neem het volgende voorbeeld. Meneer Jansen is een vriendelijke en voorkomende verkoper in een computerwinkel. Hij heeft veel productkennis en neemt rustig de tijd om alle details van zijn producten en diensten uit te leggen. Het is precies wat hij ook wil dat anderen doen als hij de rol van klant vervult. Geweldig idee, toch?!
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10