zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Ze begrijpen er helemaal niets van

De moderne telecommunicatiebedrijven scoren vaak hoog in de klachten toptien van consumentenrubrieken. Ook op weblogs worden deze bedrijven stevig aangepakt door experts. De teneur van de meeste verhalen is 'deze bedrijven begrijpen helemaal niets van hun business!' Zullen wij eens een poging doen waarheid en fictie van elkaar te scheiden?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10