zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Hoe word ik geen eigenaar van andermans problemen?

Wordt u ook zo vaak van uw werk gehaald door vragen van uw medewerkers? Of komen externen hun probleem bij u stallen? Graag zou u willen dat ze hun problemen zelf oplossen, maar u wilt ze ook niet van de deur blaffen. Hoe zorgt u ervoor dat anderen hun probleem niet bij u over de muur kiepen, maar dat er wel bruikbare oplossingen komen?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10