zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klanten met een gespleten persoonlijkheid?

Hebt u er wel eens bij stilgestaan dat er soms grote verschillen zijn tussen wat mensen zeggen en wat ze uiteindelijk doen? Je ziet het overal, bijvoorbeeld tijdens contacten tussen klanten en verkopers. De klant zegt A en doet vervolgens Z. Het keert ook terug in onderzoeken die bedrijven bij klanten en consumenten afnemen. Wat is er aan de hand?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10