zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Loyaliteitsmythe: tevreden medewerkers is gelijk aan loyale klanten

Er is een complete industrie ontstaan die de tevredenheid / loyaliteit van uw klanten meet en tegelijkertijd de dezelfde variabelen bij uw medewerkers onder een vergrootglas legt. De veronderstelling is:  tevreden en loyale medewerkers kweken tevreden en loyale klanten. 

Het idee van één grote gelukkige familie klinkt geweldig. Helaas strookt de realiteit niet met de claims van de loyaliteitsgoeroes. 


 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10