zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Salesblog: Je oren laten hangen naar de klant is zakelijke zelfmoord

Een paar weken geleden schreef ik enkele salesblogs over de dood van het begrip klantgerichtheid. Daarmee maakte ik een grote fout. Wat ben ik toch een sufferd. Ik beweerde dat klantgerichtheid als begrip had afgedaan, verworden was tot een holle frase. Dat is niet juist: het hele concept van klantgerichtheid getuigt van een ongekende onnozelheid.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10