zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Sales blog: Help ze klagen over ons!

Het is geen nieuws: moderne consumenten zijn behoorlijk mondige types. Ze zijn veel sneller met het spuien van hun gal. Dat is slecht nieuws voor bedrijven die in de fout gaan. Nog slechter nieuws is dat diezelfde ontevreden consumenten ook nog eens een publieke uitlaatklep hebben in de vorm van internet. Hoe beperk je dan de schade?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10