zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Koning Klant.

Op een netwerkborrel trof ik een manager van Ziggo aan. U weet het waarschijnlijk wel, Ziggo is een fusie tussen drie kabelbedrijven die allemaal Internet, telefonie en digitale televisie aanbieden. Even voor deze ontmoeting had ik het genoegen te vernemen dat de consumentenbond een speciaal adres had geopend om klachten van klanten van Ziggo te verzamelen. Op de eerste dag wisten duizenden klanten van Ziggo die brievenbus al te vinden.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10