zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Sales blog: Mensen zijn gek op het woord 'gratis'

Twee jaar geleden, tijdens het WK voetbal brak de Wuppie-gekte los. Nu probeert de grootgrutter uit Zaandam opnieuw de harten van de voetbalfans te veroveren met de Welpie. Helemaal gratis en voor niets. Nou ja, bijna, want je moet wel wat boodschappen inslaan. Maar dat waren we toch al van plan. Waarom heeft het woord gratis zo’n geweldige aantrekkingskracht?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10