zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Twintig optimismeversnellers

Klanten en professionals nemen het vrijwel onmiddellijk waar. Heerst er in een organisatie een positieve of een negatieve sfeer? Is een klant werk of een kans om goede service aan te bieden? Ons land wordt niet gekenmerkt door het benadrukken van het positieve in mensen en situaties. Op zich is dat natuurlijk geen probleem. Maar al te negatief heeft een verkeerde impact op de prestaties van de organisatie en de professionals. En in die zin heeft het wel degelijk zin om optimisme te versnellen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10