zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Sluimerende conflicten op het werk

Net als in elke relatie kunnen collega's op het werk het behoorlijk oneens zijn met elkaar. Soms betreft het een onenigheid over concrete zaken, maar in veel gevallen gaat het over dingen als jaloezie, gunnen of mogen. Zo'n conflict kan zeer persoonlijk worden. Voor de lieve vrede trachten de beide partijen zich gedeisd te houden, maar die stille strijd kan wel eens vervelende vormen gaan aannemen. Een heftige woordenwisseling is in veel gevallen beter dan het alsmaar te laten sudderen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10