zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Drie belangrijke redenen om confrontaties te vermijden. En één belangrijke om het niet te doen.

Als teamleider heb je soms gewoon het beleid van de directie uit te voeren. En dan stuit je uiteraard op weerstand in je team, hoewel dat vaak niet openlijk gebeurt. Maar als je het dan zelf bespreekbaar maakt, raak je misschien wel in de problemen. Wat doe je dan?

 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10