zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klantgerichte offertes schrijven

Stel u hebt met een verkoper gesproken en samen besloten dat hij alles keurig netjes in een offerte verpakt. Het grote moment is aangebroken. U ontvangt de offerte en dan slaat de schrik u om het hart. In de offerte praat de verkoper meer over zichzelf dan over u. Na korte tijd legt u met een diepe zucht de offerte op uw stapeltje nog te doen. De kans is groot dat u het vergeet. Zelf trapt u natuurlijk niet in deze val, toch?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10