zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Wat is het juiste moment om uw prijs te noemen?

Het is dagelijkse kost voor bedrijven en professionals: potentiële klanten die informeren naar hun producten of diensten. De vraag 'wat kost dat?' is eerder regel dan uitzondering. Wanneer u uw prijs noemt zegt de prospect steevast 'van harte bedankt, ik zal erover nadenken'. Einde gesprek. Daarna hoort u nooit meer iets van deze prospect. Wat is er aan de hand?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10