zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

SLIM FM: hoe tuned u in op uw klant?

Communiceren, het klinkt zo simpel. Zelfs al doet u niets, dan communiceert u toch! U hebt allemaal wel eens een communicatietraining gehad. Waarom is echt goed communiceren dan toch zo moeilijk voor velen? U kunt enorm veel tijd besparen door een aantal slimme dingen te doen, die uzelf en de ander activeren het beste uit een gesprek te halen. Het wordt tijd om SLIM in te tunen op uw interne en externe klanten. Sterker nog, doet u dit niet dan haalt u deze periode echt minder resultaat. De survival of the fittest wordt namelijk niet meer bepaald door de slimste of sterkste persoon/ organisatie maar door diegene die zich het beste flexibel kan aanpassen. Daarvoor is een luisterend oor naar uw klanten van eminent belang! 



Ik daag u uit dit een week vol te houden. Deel dan de effecten met ons. Deel uw waardevol comment en ontvang ebook SLIM! klaar. We zijn benieuwd!
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10