zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bezoekers Paaspop worden rocksterren met Heineken en Guitar Hero



Met de samenwerking wil Heineken het gevoel verkopen dat iedereen een rockster is, aldus Bart Oldenziel van Heineken. Het spel Guitar Hero laat zien dat computergames niet meer het domein zijn van enigszins contactgestoorde mensen, zegt Ruben Dehouck van Activision. Guitar Hero sloeg in Nederland pas aan bij volwassenen nadat de plastic gitaar werd gerestyled en er meer mogelijkheden werden gecreëerd om het spel uit te proberen.

Nick Geurds van Guitar Hero verklaart dat Heineken een van de eerste bedrijven is die Guitar Hero inzet als promotioneel artikel. Heineken maakt in zijn promotie al langer gebruik van muziek. Volgens Oldenziel past de combinatie van bier en de gitaarmuziek van Guitar Hero daar goed bij. Heineken en Guitar Hero willen de activiteit ook op andere festivals neerzetten.

Bron(nen):
Adformatie (7-5-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10