zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Verbond van Verzekeraars werkt hard aan beter imago



Het verbond heeft in dit verband klantenmodellen De Ruiter en productwijzers geïntroduceerd. Er wordt momenteel ook gewerkt aan een productkeurmerk. Verder zal het verbond samen met de leden, `protocollen gaan opstellen waarin ten aanzien van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen de rechten van verzekerden worden vastgelegd`. Van de maatschappijen zal daarbij gevraagd worden om vooral de procedurele afhandeling van klachten, keuringen en beslissingen omtrent uitkeringen aan te scherpen en deze aanzienlijk duidelijker te maken voor de klant.

Ondanks deze maatregelen lijkt het Verbond van Verzekeraars toch vooral achter de feiten aan te lopen. Zo zouden verzekeraars volgens het televisieprogramma Zembla bewust redenen zoeken om niet te hoeven uitkeren. Het is daarom raadzaam om het publiek zoveel mogelijk pro-actief van de juiste informatie te voorzien, in plaats van te wachten tot een tv-programma met `nieuws` naar buiten komt.

Bron(nen):
VVP Weekblad voor financiële dienstverleners (11-3-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10