zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Amsterdam Airport Schiphol hecht aan professioneel opdrachtgeverschap



Om het klantcontact vorm te geven heeft Schiphol klanten en klantgroepen onderverdeeld op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Vervolgens werd een relatiematrix opgesteld, zodat antwoord wordt gegeven op de vraag: wie praat met wie waarover? Hij kan het belang van communicatie niet genoeg benadrukken. Veel mensen staan ingesteld op `zenden` en zijn minder gevoelig voor ontvangen. Via de `zachte kant` moeten mensen worden begeleid en in de verandering worden meegenomen.

Schiphol heeft onlangs een Europese aanbesteding gedaan voor het technisch onderhoud.

Bron(nen):
Facto Magazine (september 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10