zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nijntje krijgt webshop in China



In Japan is Nijntje al jaren een succes, maar in China lukte het tot nog toe niet echt goed om Nijntje (Miffy in het buitenland) te laten doorbreken. Na een grassrootscampagne acht Mercis het nu echter tijd om een webshop te openen in China. Volgens Weima en Kerkhof is er inmiddels een basis gelegd voor Nijntje en is het nu tijd om de volgende stap te zetten.

Zo werkt Mercis samen met verschillende licentiehouders waardoor ze een breed assortiment kunnen aanbieden. Dat Mercis nu toch in China aan de slag komt is vooral te danken aan de grassrootscampagne. Via social media heeft Mercis Nijntje gepromoot in China, waarbij niet alleen gekeken is naar kinderen, maar ook naar tieners en zelfs volwassenen.

Bron(nen):
Tijdschrift voor Marketing (september 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10