zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Telecomproviders moeten klantbeleving verbeteren



De telecomsector is zeer competitief. De spelers in de markt beschikken over data omtrent hun klanten, maar die data worden nog niet optimaal benut. Zodra data worden geanalyseerd moet niet slechts één bedrijfsproces worden geanalyseerd, zoals bijvoorbeeld de belgegevens. Het heeft echter pas zin om data te verzamelen als het tot informatie leidt die concrete actie in gang kan zetten.

Er moet een framework komen waarin gegevens uit diverse bronnen worden gecombineerd, waarbij gegevens real-time geanalyseerd kunnen worden en beschikbaar worden gemaakt voor alle lagen in de organisatie. Medewerkers kunnen op basis van de gegevens bedrijfsprocessen aanpassen en de klantbeleving optimaliseren.

Bron(nen):
Telecommerce magazine (juli/augustus 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10