zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Lunchbesteding stijgt weer



Toch daalde het totaal aan bestedingen voor eten en drinken door de werkende consumenten in bedrijfsrestaurants met ruim 1% in het afgelopen jaar. Dit had te maken met teruglopende bezoekersaantallen (-1%) en de afnemende bezoekfrequentie (-3%). Als mensen niet naar het bedrijfsrestaurant gaan, nemen ze zelf eten en drinken van thuis mee. Zo`n 30% van de werknemers doet dit.

Tweederde van de consumenten beschikt op het werk over een bedrijfsrestaurant of kantine. 60% van de werknemers maakt gebruik van de kantine op het werk. 50% van deze mensen gaat zelfs elke dag naar het bedrijfsrestaurant.

Bron(nen):
Facto Magazine (juli/augustus 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10