zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Manager is thuis in social media



De business opportunities zorgen ervoor dat bedrijven bereidwillig zijn om te investeren in social media. Meer dan 75% vindt investeringen in social media belangrijk en zegt dat zijn bedrijf daar mee bezig is. Social media is een goed middel om klanten te volgen na de aankoop en na te gaan wat er gezegd wordt over product, merk of dienst.

Ruim 40% besteedt dagelijks 30 minuten tot 2 uur aan social media. Bijna 20% zegt 2 tot 5 uur eraan te besteden en 10% zelfs 5 uur of meer. Een kleine 5% van de senior managers houdt zich niet bezig met social media.

Bron(nen):
Automatisering Gids (8-7-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10