zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

VANAD Group boekt succes met klantcontact via thuiswerkers





Momenteel zijn er ruim 80 thuiswerkers actief voor VANAD. Nederlof constateert enige koudwatervrees bij cliënten. Hij oppert echter dat je moet durven medewerkers los te laten. In het klantcontact is er een grote hang naar selfservice-oplossingen. Als werkgever moet je niet op een ouderwetse manier blijven denken en een autoritaire houding aannemen ten opzichte van medewerkers.



De facilitaire wereld moet volgens de ceo minder op kosten sturen en meer op innovatie. De ceo wil een platform oprichten waar VANAD het beschikbare werk presenteren en waar werknemers hun skills demonstreren. Via zo`n platform kan VANAD beter reageren op de markt.



Bron(nen):

Telecommerce magazine (mei 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10