zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Exposanten klagen over hogere kosten



Bij bedrijven die hun budget voor beurzen verlaagden kwam de gemiddelde daling uit op 40%. Bij bedrijven die het budget juist verhoogden bleef de gemiddelde verhoging steken op 24%. Iets meer dan de helft van de 103 respondenten heeft in 2010 het budget niet veranderd, terwijl 18% het budget verhoogde en 30% het verlaagde. Daarnaast heeft 20% het budget verlaagd voor standhuur, 18% voor standbouw, 12% voor standbemanning en 16% voor beurscommunicatie. Voor dit jaar werkt 64% met hetzelfde beursbudget als in 2010, terwijl 21% het budget heeft verhoogd en 15% het heeft verlaagd.

Bijna een vijfde (19%) van de respondenten verwacht dat dit jaar aan meer beurzen wordt deelgenomen en 21% zal aan minder beurzen participeren. 45% organiseert zelf relatie- evenementen, 36% houdt productpresentaties en 32% organiseert een open huis.

Bron(nen):
Expo Visie (voorjaar 2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10