zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Macknificent combineert arbeidsmarktcommunicatie met talentmanagement.



Een combinatie die voorheen nog niet bestond, aldus Arjan MacKaay, eigenaar van MacKaay Communicatie Groep en oprichter van Macknificent. De visie van het nieuwe bureau luidt: `Be macknificent`. Volgens MacKaay kan een bedrijf de krapte op de arbeidsmarkt niet oplossen door zichzelf louter te profileren als een aantrekkelijke werkgever, maar moeten bedrijven ook investeren in de eigen organisatiemobiliteit. En dus investeren in de eigen mensen. MacKaay gelooft dat elk mens macknificent is. Veel bedrijven zijn continu aan het veranderen en vergeten in dit traject hun menselijk kapitaal. En dat is onverstandig, zeker nu talent steeds schaarser wordt.

De combinatie wordt volgens MacKaay goed opgepakt. Wellicht omdat ze het tij mee hebben: er is meer aandacht voor werk en privé, zingeving en Nederland wordt in toenemende mate een dienstenland. Macknificent heeft inmiddels al een grote klant.

Bron(nen):
Adformatie (3-2-2011)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10