zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Plaform Developmentmodel is uitgebreid



Het model voorziet in de mogelijkheid om in een oogopslag de totale samenhang van merk, marketingmix en retailformule te zien. Het nu aangepaste Platform Development Model laat vooral samenhang zien. In de kern van het model bevindt zich het merk. Dit bestaat uit het DNA en de essentie van het merk, de positie ten opzichte van de concurrentie en de ambitie van de onderneming. Dit laatste in termen van de visie op het merk, markt en de eigen toekomst. De kern wordt verbonden met een schil die bestaat uit het retailconcept, de imaginaire, fysieke en virtuele container van de formule.

Tussen kern en schil liggen de verschillende onderdelen waaruit de winkel bestaat. Het idee is dat alle onderdelen volledig en in onderlinge samenhang worden ingevuld tijdens de ontwikkeling van de formule.

Bron(nen):
Retailtrends (december 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10