zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Tempo-Team wil zich anders positioneren



Dit als gevolg van demografische en sociaal-economische verschuivingen, felle concurrentie en technische vooruitgang. Tempo-Team moet wat Stroomer betreft `challenger` zijn. Immers, Tempo-Team is tweede in de markt en vierde in professionals. Tempo-Team wil met zijn HR-oplossingen een belangrijke bijdrage leveren aan de economische groei en de ontwikkeling van vernieuwende vormen van werkgever- en werknemerschap. De kern van het nieuwe Tempo-Team is dat het bestaande conventies wil loslaten en onderscheidend wil zijn via waarden en een eigen mening over de arbeidsmarkt.

Met de campagne `Anders denken over werk` gaat Tempo-Team in eerste instantie kijken wat er leeft bij bedrijven, daarna zullen enkele thema`s als vergrijzing en arbeidsmarktparticipatie expliciet beetgepakt worden. Stroomer benadrukt dat zowel de nieuwe visie als de campagne een ontdekkingsreis voor Tempo-Team zijn. Uitzendbureaus zijn nu volkomen inwisselbaar, Tempo-Team wil uit die hoek komen.

Bron(nen):
Flexmarkt (november 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10