zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Meeste professionals beschouwen voice als kritische factor succes



Omdat de werkplek zich buiten de traditionele grenzen van het hoofdkantoor en de dagelijkse werktijd van 9 tot 5 ontwikkelt, brengen werknemers meer tijd door op andere locaties, bijvoorbeeld bij klanten, in de auto, thuis, in een hotellobby of op het vliegveld. In het onderzoek laat 90% van de werknemers weten meer tijd buiten het kantoor door te brengen. Door deze ontwikkeling wordt de kracht van voice een van de belangrijkste bedrijfsinstrumenten. Werken in een akoestisch uitdagende omgeving en een gestegen aantal meetings per telefoon leiden ertoe dat wat er gezegd wordt, op welke manier en of het duidelijk verstaanbaar is steeds belangrijker worden. Een essentieel onderdeel hierbij is volgens Plantronics de headset.

Bron(nen):
Telecom Business Magazine (december 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10