zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Deloitte zet externe campagne intern in



Een en ander krijgt vorm via het in 2008 opgezette programma Deloitte Innovation. Het programma gaat dus over de interne procesverbeteringen binnen Deloitte zelf, maar het ook ideeën opleveren voor nieuwe producten die in de markt gezet kunnen worden. Volgens director Deloitte Innovation is het genereren van omzet met innovatieve businesscases het hoofddoel. Om de werknemers van Deloitte te activeren en warm te krijgen voor het innovatieprogramma, was echter een onconventionele benadering nodig. Immers, de gemiddelde werknemer heeft geen tijd voor niet direct declareerbare activiteiten. En dus werd een externe campagne opgezet, met interne trekjes.

Het eerste deel van de campagne heette Elevator Pitch. Deloittes bestuursvoorzitter riep op de site werknemers op om een elevator pitch te uploaden op de webportal. De beste inzendingen werden tijdens `Innovator Week` omgesmeed tot harde businessplannen.

Bron(nen):
Interne Communicatie (15-11-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10