zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Dr. Oetker wil Nederlanders warm maken voor steenovenpizza`s



Volgens Dr. Oetker levert dit onder meer betere kwaliteit op, naast hogere prijzen en een marktverruiming. Om de Steenoven Tradizionale in de markt te zetten kiest Dr. Oetker voor flinke merkondersteuning. Volgens junior brand manager Dorothée Vanderbroeck moet Dr. Oetker eerst aan de klant gaan uitleggen wat de steenovenpizza precies is, want de klant weet hier nog niet veel van af. In die zin zal Dr. Oetker daarom het verband laten zien tussen een krokante korst, een luchtige bodem en bakken op een gloeiend hete steen.

Om voor de Steenoven Tradizionale `awareness` op te wekken kiest Dr. Oetker eerst voor flinke tv-ondersteuning. Daarnaast zal het steenovenconcept uitgelegd worden in vrouwenbladen. Verder is er een speciale site ontwikkeld onder www.tradizionale.nl. Als laatste wil Dr. Oetker mensen laten proeven hoe de pizza smaakt.

Bron(nen):
Food Personality (oktober 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10