zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Mexx en Carice van Houten gaan samenwerking aan



Zo is Mexx geen doorsnee merk en is het wereldwijd verkrijgbaar. Carice van Houten is ook actief in het buitenland en behoort tot de top van actrices. Aangezien de actrice heel duidelijk haar eigen weg volgt en zich ook kwetsbaar opstelt, past ze bij een niet-doorsnee merk als Mexx. Bestuursvoorzitter Thomas Grote van Mexx meent dat Van Houten het perfecte gezicht voor Mexx is. Mexx hanteert de Metropolitan Casual stijl, iets wat bij Carice past.

De samenwerking tussen Mexx en Van Houten is niet de eerste tussen bekende personen en merken. Ook George Clooney is bijvoorbeeld een samenwerking aangegaan met een bekend merk, in dit geval Nespresso. Uit een onderzoek van bureau De Vos & Jansen van vorig jaar blijkt overigens wel dat merken met een bekend persoon een risico nemen. Zo zei 80% van de consumenten niet gevoelig te zijn voor een bekend gezicht in een reclame.

Bron(nen):
Algemeen Dagblad (10-11-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10