zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Tuin is steeds vaker verlengstuk van woonkamer



De bestedingen aan niet-levende tuinartikelen zijn vorig jaar uitgekomen op 1.769 miljoen euro. Er werd 1.230 miljoen euro aan bloemen en planten besteed, en 1.182 miljoen euro aan groot onderhoud.

Tuinmeubelen zijn trendgevoelig. De houten meubelen zijn al langer populair, en tegenwoordig is vooral een combinatie van vlechttechniek (wicker) met rvs en textyleen te zien. De duurdere zweefparasol speelt in op de wens voor design. De omzet in terrasverwarmers is, door het rookverbod de afgelopen jaren, flink gestegen. De verwachting is een groei van 10 tot 15% voor de komende tijd, al zal de toename van 20% van 2009 niet meer gehaald worden.


Bron(nen):
Marketing Research Base (september 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10