zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Adverteerders zouden het liefst werken bij TBWA



Tevens werd respondenten gevraagd naar hun toekomstdromen. Ruim een kwart (28%) wil vakinhoudelijk beter worden en eveneens 28% wil de beste worden in het vak. Daarnaast noemt 14% het een droom om voor zichzelf te beginnen en 10% wil meer geld verdienen. Een kwart van de ondervraagden heeft een hekel aan smakeloosheid in reclame- en medialand, 15% stoort zich aan gebrek aan talent en eveneens 15% hekelt het lage salaris. De vraag `wat houdt het vak echt aantrekkelijk` levert grote unanimiteit op, aangezien 82% als antwoord `mooi werk maken` geeft. Bijna een derde (29%) is niet van plan om dit najaar een opleiding te volgen.

Als de respondenten het zelf voor het zeggen hadden binnen hun organisatie, dan zou 50% meer lef en risico willen tonen dan ze nu doen. Van de werknemers die van baan wisselden meent 21% dat zijn talent werd onderschat en tevens 21% kon elders meer verdienen. Matthijs van Nieuwkerk wordt met 27% van de stemmen uitgeroepen tot de spannendste man in medialand.


Bron(nen):
Fonk (30-7-2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10