zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Uitbesteding van klantcontact steunt op communicatie



Organisaties danken hun bestaan aan klanten. Uitbesteding van klantcontact raakt daardoor vrijwel alle afdelingen van een bedrijf. Bij een verandering, zoals een uitbesteding, is het cruciaal om verwachtingen te managen. Daarom is het belangrijk om in kaart te brengen wie de stakeholders zijn en welke informatie zij verlangen. In de praktijk is communicatie echter vaak een sluitpost. Communicatie zou vanaf het begin bij het traject betrokken moeten worden, zodat bepaald kan worden hoe de veranderingen verteld worden aan de werknemers en hoe zij bij de plannen betrokken kunnen worden.

In het communicatieplan moeten de diverse stappen van het proces worden onderscheiden en de herkomst van de noodzakelijke informatie wordt omschreven. Daarnaast moet worden bepaald welke communicatiemiddelen worden ingezet voor welke groepen.

Bron(nen):
Customer Contact Magazine (juli/augustus 2010)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10